Ak máte webstránku, e-shop alebo ponúkate jedinečný produkt a službu, chcete získať viac zákazníkov, predávať a zviditeľniť sa. Skvelým prostriedkom na splnenie všetkých týchto kritérií je copywriting.

Podľa štatistiky je až 70% podnikateľov a majiteľov webových stránok nespokojných s návštevnosťou svojho webu. Je pravdepodobné, že toto vysoké percento predávajúcich neinvestovalo do správnej reklamy a marketingu. 

Aj keď je to pre niektorých nepochopiteľné, ešte stále sú medzi nami tí, ktorí presne nevedia, čo to copywriting je. Dovoľte nám teda v krátkosti priblížiť túto tému. Ide vlastne o písanie presne cielených článkov. Takýto text sa nazýva aj PR článok. Kvalitný reklamný pisateľ – copywriter Vám tiež vymyslí slogan či pútavý úvodných text webstránky. Jeho úlohou je zlepšiť mienku o Vašom produkte, zvýšiť zisky a nájsť Vám nových zákazníkov.

Výhodou je, že na všetko spomenuté stačia slová. Ľudia radi čítajú pútavé články a text je to, čo hľadajú, aby zistili potrebné informácie.  

Jednotlivé druhy trefnej reklamy

PR článok je vlastne neagresívna reklama, ktorá nenápadným spôsobom prezentuje produkt, či spoločnosť.  

SEO článok – ide o vhodné umiestnenie kľúčových slov do odkazov. Vďaka tomu Vás budú vyhľadávače lepšie registrovať, a vy tak budete bližšie k potencionálnym klientom. Hocaký zoznam webov Vám postupne pridelí TOP pozíciu. 

Slogan – je výstižný, pútavý krátky text, ktorý by mal produkt najlepšie vystihovať.

Úvodné texty webstránok – sú v marketingu tiež veľmi dôležité, keďže úvodný text je to, čo si každý všimne ako prvé.

blueinfo

Ak chcete maximalizovať svoj zisk pomocou  jednoduchého, ale účinného nástroja menom COPYWRITING, no nemáte čas alebo dostatok skúseností s pútavým písaním, žiadny strach! Existujú spoločnosti, ktoré to urobia za Vás. Jednou z nich je aj blueinfo.sk. Tak nestrácajte čas a nechajte svoju spoločnosť rásť. 

Text: PR článok

Foto: expresswriters.com, blueinfo.sk